dimecres, 9 de setembre del 2015

Receta de brownie de Oreo // Recepta de brownie d'Oreo

Unas amigas son una excusa perfecta para organizar un café. Si ellas no quieren café ¡No hay problema! Tenemos té, horchata, leche de coco, refresco... Pero yo no cambio, ¡El mío café americano!
Unes amigues són una excusa perfecte per organitzar un café. Si elles no volen cafè no hi ha problema, hi ha te, orxata, llet de coco, refresc... Però jo como sempre,  el meu cafè americà!
Un brownie cruijiente y jugoso, todo en uno.
También son una excusa para hacer un brownie como este que gusta a mayores y a pequeños. ¿Quién no disfruta con estas galletas que se abren y se chupan?
També són l'excusa per fer aquest brownie que agrada a petits i grans. A qui no gaudeix d'aquestes galetes que s'obrin i els llepen?

Ingredientes    // Ingredients

  • 165 gr de mantequilla  //  165 gr de mantega
  • 200 gr de chocolate negro a trocitos, de Valor  // 200 gr de xocolata negra a bocins, de Valor 
  • 4 huevos delos que ya sabéis, los de Son Boira,  //   4 ous dels que ja coneixeu, els millors del món, els de Son Boira,
  • 165 gr de azúcar moreno  //  165 gr de sucre moré
  • 50 gr de harina de todo uso  // 50 gr de farina de la faceu servir sempre
  • 10 gr de cacao puro, sin azúcar de Valor  // 10 gr de cacau pur, sense sucre de Valor
  • Una pizca de sal // un pols de sal
  • 16 - 18 galletas  tipo Oreo*, troceadas a mano  //  16 - 18 galetes  tipus Oreo*, a trossos fets a mà
  • Y no puedo evitarlo, unas nueces // No puc evitar-ho, ha de dur nous...
* Les meves no són de la marca original, són Morenazos del Lidl
* Les meves no són de la marca original, són Morenazos del Lidl

¡Horror! Y son Morenazos bañados en chocolate, eso se dice llover sobre mojado..
Precalentar el horno a 175ºC - 180ºC (calor arriba y abajo).
Cómo podéis ver ya hemos elegido el molde que usaremos y lo primero que haré será ponerle papel de horno, untarlo de aceite o mantequilla o darle con el espray (cómo este). Nos olvidamos del molde hasta que sea el momento de hornear y empezamos con el proceso:
  1. Tamizar la harina, el cacao y la sal y  reservarlo.
  2. Ahora fundimos la mantequilla y el chocolate negro. Este chocolate tiene menos manteca de cacao y se funde con más dificultad. Ya sabéis que los buenos libros dicen que se tiene que hacer al baño maría; se ve que no debían de tener microondas...XD
  3. Ahora batimos los huevos con unas varillas y vamos añadiendo el azúcar, podemos mezclar unos minutos pero ya sabéis el que dice Teresa, no es necesario marearlo. Mejor que no le entre mucho de aire.
  4. Añadimos la mezcla de mantequilla y chocolate, que es como una crema y lo integramos todo.
  5. Y ya sólo tenemos que añadir la harina, el cacao y la sal, mezclad con suavidad.

Com podeu veure ja hem triat el motlle que farem servir i el primer serà posar-li paper de forn, untar-lo d'oli o mantega o fer-li una flitada amb l'esprai (com aquest). Ens oblidam del motlle fins que sigui el moment de enfornar i començam amb el procés:
  1. Tamitzau la farina, el cacau i la sal i ho reservar-ho.
  2. Ara hem de fondre la mantega i la xocolata negra. Aquesta xocolata té menys mantega de cacau i es fon amb més dificultat. Ja sabeu que els bons llibres diuen que s'ha de fer al bany maria; es veu que no devien tenir microones...XD
  3. Ara podem batre els ous amb unes varetes i anam afegint el sucre, podem mesclar uns minuts però ja sabeu el que diu na Teresa , no és necessari marejar-lo. Millor que no li entri molt d'aire.
  4. Afegim la mescla de mantega i xocolata, que és com una crema i ho integram tot.
  5. I ja sols hem d'afegir la farina, el cacau i la sal, Mesclar amb suavitat.
Me gustan las galletas, pero me gusta más el brownie. Lo digo porque, normalmente, veréis que a las recetas que han preparado en otros blogs tienen muchas galletas: una base, las galletas a pedazos y el resto de la pasta. ¡Nosotras, un poco a la nuestro! Mucho brownie al molde y los trozos (pequeños)  de galleta dentro y metidas con un tenedor, ¡sin orden! No lo horneéis más de 30 - 35 minutos, que el brownie quedará demasiado seco y no estará tan rico
Dejamos enfriar. Y para comerlo, unas sugerencias: con helado, con nata, con leche, con café, 

Una sugerencia: Nosotros hemos congelado parte del brownie en dos versiones: un trozo cuando ya estaba cocido, y una parte dentro de un molde de papel de los desechables para hornear otro día. ¡Ya os contaremos!


M'agraden les galetes, però m'agrada més el brownie. Ho dic perquè, normalment, veureu que a les receptes poden un sostre de pasta, les galetes a bocins i la resta de la pasta. Nosatres, un poc a la nostre!: tota la pasta al motlle i els trossos (petits) a dins i pitjats amb una forqueta, sense ordre! No ho enforneu més de 30 - 35 minuts, que el brownie quedarà massa sec i no serà tan bó.Hem de refredar. I per menjar tota manera és bona: amb gelat, amb nata, amb llet, amb cafè, ...Una recomanació: Nosaltres hem congelat part del brownie de dues maneres: un troç quan ja estava cuit, i una part dins un motle de paper dels d'un sol ús per enfornar un altre dia. Ja vos contarem! 
Una abraçada i una besada dolça,
                                                                Margalida

 Si voleu més coques per berenar podeu mirar aquestes:

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...