dimarts, 9 de setembre del 2014

Gastroshow de Begoña Rodrigo

Pens que tots i totes coneixeu a na Begoña Rodrigo, la guanyadora de la primera edició de TOP CHEF 2013, el programa concurs de cuiners profesionals que presenta n'Alberto Chicote.
http://blog.theysay.me/wp-content/uploads/2013/12/bego_a_rodrigo_topchef2.jpg

Pienso que tod@s conocéis a Begoña Rodrigo, la ganadora de la primera edición de TOP CHEF 2013, el programa concurso de cocineros profesionales que presenta Alberto Chicote.
Fotografia de: They say.me
Begoña con su chaquetilla del programa Top Chef
Des de que va guanyar  Top Chef, amb quasi 4 millions d'expectadors , la clientela del seu restaurant, que ja funcionaba molt bé abans, s'ha multiplicat. El programa d'Antena 3 ha permès que vagin a menjar a La Salita molta gent de fora de València. 
Desde que ganó Top Chef, con casi 4 millones de espectadores, la cientela de su restaurante, que ya funcionaba bien antes, se ha multiplicado. El programa de Antena 3 ha permitido que mucha gente de fuera de Valencia vaya a comer a La Salita.
http://www.zoomnews.es/sites/default/files/images/201405/foto_3.columnas_8.jpg
Fotografia de revista gourmet
El dia 22 d'agost varem tenir el plaer de degustar un menú dirigit i elaborat per ella al SeaSoul Restaurant&Lounge de l'Hotel Royal Cupido d'Iberostar.

Una vetllada incomparable, una nit magnífica


El día 22 de agosto tuvimos el placer de degustar un menú dirigido y elaborado por ella en el SeaSoul Restaurant & Lounge del Hotel Royal Cupido de Iberostar. Una vetllada incomparable, una noche magnífica.

Una decoración preciosa
Imagen del servicio de mesa preparado para la ocasión
El Menú de degustació que ens va preparar estava compost per quatre plats salats amb els seus respectius maridatges i unes postres, amb cava.

Voleu saber que ens va preparar?


El Menú de degustación que nos preparó estaba compuesto por cuatro platos salados con sus respectivos maridajes y un postre con cava.
¿Queréis saber que nos preparó?
Todos los detalles,.. las flores, el plato del pan la colocación de los cubiertos,.. 
Un poc més d'intriga ;) !
Al SeaSoul ens varen tractar de meravella, tot detalls: la taula, les cartes, un gin-tònic de benvinguda, una presentació en taula espectacular, pantalles per veure tot el que feia na Begoña... Més que un 10 ! Un 20 per l'organització.

I la companyia? Sopar amb places limitades però amb nosaltres estava  na Maria de @Mamaladiariodec,  @moreyasesoria  y  @Lauramoreyr a la vora en @KoldoRoyo, en @ManuCatMan, en @franmcamacho, ...
Noches que uno se divierte
Selfie con Manu Ruiz, Catman
Val ! Ara crec que ja si que podem detallar el menú:
Delicioso y muy bien presentado.
Canelón de aguacate, patata ahumada y salmón marinado con yema encurtida.
Mi primer plactón! Qué feliz











Arroz de plactón marino y pulpo a la llama con all i oli de salsa mary










Una combinación muy exquisita











Terrina de pichón de Bresse con mahonesa de mero.















Tampoco habia comido cervatillo antes. Me dió un poquito de pena




Cervatillo de crianza con gorgonzola, 
regaliz y remolacha.














Su postre estrella, y no me extreña!!
 Amanita apasionata 


Tots mel ! 


No sabria dir-vos quin és el millor. Si m'obliguéssiu a triar és possible que em quedés amb les postres: Aquest bolet vermell tan peculiar és una mescla de sabors: dolços, àcids,... I tan sorprenent !!

En el tracte personal, na Begoña Rodrigo transmet totes les característiques de personalitat que ja es varen veure en el programa: tenacitat, fort caràcter i seguretat en si mateixa, però també humilitat i  naturalitat amb el fenomen fan. L'efecte televisió es nota. Tots volem felicitar a la propietària  de  La Salita i  fer-nos fotos amb l'estrella de la tele a la sortida. I la ‘Top Chef’ ens va atendre a tots amb molta amabilitat i fent una copa amb nosaltres.


No es selfie pero realmente no me importa
Una bonita foto, un detalle de Begoña.


En el trato personal,  Begoña Rodrigo transmite todas las características de personalidad que ya se pudieron ver en el programa: tenacidad, un carácter fuerte y seguridad en ella misma, pero también humilidad y naturalidad con el fenómeno fan. El efecto de televisión se nota. Todos queremos felicitar a la propietaria  de  La Salita y  hacernos fotos con la estrella de la tele a la salida. Y la ‘Top Chef’ nos atendió a todos con mucha amabilidad y incluso tomó una copa amb nosotros.

Noche redonda
Todos tomando una copa en el SeaSoul y un selfie rarito!!!

Margalida

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...